Більше, ніж просто брендинг
Працюючи з великими клієнтами, такими як Mercedes-Benz, потрібно знати всі технічні нюанси, бути на «ти» з корпоративним стилем, вміти відрізнити рестайлінговий S-Class від старої моделі, а також – слідкувати за безліччю колег з усього світу, щоб бути в курсі останніх маркетингових новин.
Нібито і не складно, взяти і перенести корпоративні гайди, але зробити це креативно, та вишукано (це все ж таки Мерседес) - та ще й так щоб зайшло нашому українському клієнту – ось над чим ми працювали багато років разом з нашим постійним клієнтом – Автомобільним Домом Україна.
З чим ми тільки не стикались, від розробки розмальовок для дітей, до ідеї івентів для підвищення лояльності клієнтів, від створення корпоративного м’якого ведмедика, до ведення сторінки в Інстаграм та відеозйомок.
Ще й таке було – щомісячний дайджест з останніми новинами автомобільного світу (але це вже було давно, і здається не правда:)
В наших задачах був також брендинг автосалону, особливо цікаво було цим займатись напередодні нового року.
Займатись комплексно брендом, це не просто робити макетики по гайдам, це глибоке занурення у світ клієнта, в міжнародну корпоративну культуру компанії, це бути на одній хвилі, та консультувати нових колег клієнта по бренд-буку :)

Ну і авжеж - робити круті проєкти!
Makers
Менеджер проєктів — Інна Суханова, Наталія Щербатюк
Дизайнер — Наталія Щербатюк
Маркетинг-менеджер — Ольга Потіпака
Автомобільний дім Україна Мерседес-Бенс
СММ Менеджер — Ольга Ящук
Yashchuk SMM