Дизайн у соцмережах
для компанії Ліктрави
Компанія «Ліктрави» є лідером українського ринку фітопрепаратів. Заготовляє лікарську рослинну сировину в екологічно чистих регіонах України і зарубіжних країн.
Препарат Вердіогаст - Дієтична добавка до раціону харчування з натуральних компонентів.

Цільова аудиторія - жінки 30+, жінки які цінують
сімейні цінності та віддають перевагу натуральним продуктам.
Ми розробляли ситуативний контент, створювали рекламні образи та анімації, націлені на залучення та утримання уваги.
В результаті ми підвищили активність аудиторії, кількість запитів та загальний обсяг продажів продукту.
Makers
Менеджер — Наталія Щербатюк
Дизайнер — Вікторія Мошкович
Ліктрави
Менеджер — Оля Ящук