Апгрейд каналів комунікацій в Інтернеті
для Українського виробника косметичних
засобів для волосся “ACME”
Українська компанія АКМЕ, що спеціалізується на виробництві косметичної продукції, існує вже понад 30 років. За цей час вони створили безліч напрямків та брендів. Велика кількість продуктів покриває велику кількість споживачів, але створює хаос в розумінні що і для чого.

Тому, прийшов час для структурування та апгрейду їх каналів комунікацій в Інтернеті.
До нас звернулись з декількома задачами:

  • Редизайн існуючих сайтів усіх напрямків
  • Оформлення та ведення соцмереж
  • Створення нових презентацій компанії для В2В сегменту
Потрібно було визначитись з основними напрямами розвитку соцмереж компанії, розділити по брендам, або, навпаки, об’єднати комунікацію деяких аккаунтів.

  • Основний сайт компанії виробника, презентації продуктів
  • Сайти та соцмережі для професійних лінійок
  • В2В сайт для Прайвет Лейбл
  • Сайт салону краси та академії
Ми створили сучасні та стильні дизайни, зручні та зрозумілі для користувачів. Створили новий стиль для соцмереж, та вже понад півроку успішно їх ведемо, притягуючи ще більше аудиторії.


Попереду ще багато роботи, та нових проeктів(:
Makers
Менеджер — Наталія Щербатюк
Дизайнер — Вікторія Мошкович

ACME
Менеджер проекту — Олександра Шабаліна
Креативний Директор CMM відділу — Ольга Ящук
СММ Менеджер — Галина Медведєва
Yashchuk SMM